Gastenboek: Jouw mening is belangrijk voor ons1665.eu

Jouw Ervaring met 1665 Producten in ons Gastenboek

Na het ontvangen van een 1665-product krijg ik vaak geweldige reacties via e-mail. Wat me altijd opvalt, is de trots die mensen voelen wanneer ze hun product in handen hebben.

Het zou fantastisch zijn om deze ervaringen ook met anderen te delen in ons gastenboek, omdat potentiële klanten zo een goed beeld krijgen van wat ze van de 1665-producten kunnen verwachten. Jouw feedback kan hen namelijk helpen bij het maken van hun keuze! Omdat eerlijkheid belangrijk is, verzoek ik je om je echte naam te gebruiken. Alleen maar “hoera-verhalen” maken het verhaal namelijk minder geloofwaardig.

Foto’s toevoegen

In ons gastenboek is het helaas niet mogelijk om direct foto’s toe te voegen, maar je kunt wel eenvoudig een foto via een link delen. Plaats je foto bijvoorbeeld op een openbaar platform zoals Dropbox, Google Foto’s, MyAlbum, Flickr, Zoom.nl of Photobucket. Kopieer vervolgens de link naar de foto (Ctrl + L of klik op het link-icoon) en voeg deze toe aan je bericht.

Als je liever niet zelf de foto toevoegt in ons gastenboek, kun je de reactie ook per e-mail sturen. In dat geval kan ik de foto voor je plaatsen. Omdat niet iedereen even handig is met de pc, help ik je graag verder en zorg ik ervoor dat je ervaring toch gedeeld kan worden!

Jouw ervaring kan anderen helpen bij hun keuze en het maakt onze community sterker.

Op mijn Facebookpagina, Instagram en LinkedIn pagina’s post ik soms custum made project foto’s.

Wij waarderen uw ervaringen met onze producten, laat het anderen weten door een bericht te schrijven in ons gastenboek.

 
 
 
 
 
* Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Jouw e-mail adres word niet vertoond.
Er is een aangepaste beveiligingsvraag tegen spam.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
75 berichten.
Herman Smit Herman Smit schreef op 12 januari 2022 om 18:32
Al een tijdje wilde ik een riem van het Korps bestellen maar het kwam er gewoon niet van. Maar omdat het 4 Januari precies 40 jaar geleden was dat ik bij het Korps ging vond ik dat een hele goede reden om dan eindelijk de riem te bestellen. Vandaag ontvangen, keurig verpakt, een groot compliment voor Ad, riem is en ziet er perfect uit en ik ga hem met trots dragen en reclame voor jou maken 😊👍. P.s ook de sleutelhanger is al in gebruik, bedankt hiervoor. Vriendelijke groeten Herman Smit. 82/1
Even geduld...
Douwe Douwe schreef op 1 januari 2022 om 17:12
Riem is gisteren aangekomen. Prachtig stuk vakwerk ziet er heel mooi uit zit perfect. Ook de sleutelhanger is al in gebruik. Bedankt, Douwe
Even geduld...
Tino Figaroa Tino Figaroa schreef op 27 december 2021 om 08:55
Nog elke keer als ik de riem draag, waardering voor het 1665 team
Even geduld...
Paul Jansen Paul Jansen schreef op 9 december 2021 om 17:59
Riem ontvangen en in orde bevonden. Ik ben onder de indruk van het vakwerk en de degelijkheid van deze riem!
Even geduld...
Jan Kaauw Jan Kaauw schreef op 9 december 2021 om 16:58
Zeer mooie riem die mij gaat overleven Ik ga Ad wat ondersteunen op mijn fb pagina marinekalender en n op mijn website https://marinekalender.nl
Even geduld...
Rien de Ridder Rien de Ridder schreef op 7 december 2021 om 16:29
Net de Riem en gratis sleutelhanger met het marine logo ontvangen. Mooi stukje vakwerk, zal dagelijks worden gebruikt.
Even geduld...
Henk Kirchner Henk Kirchner schreef op 7 december 2021 om 15:04
Perfect kado. Hele mooie riem. Ben er trots op als een hond met 7 .........
Even geduld...
John John schreef op 10 november 2021 om 20:16
Een prachtige “Korpsriem” aan geschaft. Draag deze vol trots. De kwaliteit is dusdanig dat ik hem zelfs als “tokkel” zou kunnen gebruiken. Inmiddels kennis genomen van een nieuw ontwerp riem bestemd voor de wapenbroeders “KCT” die nu ook de vol passie handgemaakte riem kunnen aanschaffen en misschien als “tokkel” kunnen gebruiken😉 een trotse drager.
Even geduld...
Marcelle Boots Marcelle Boots schreef op 29 oktober 2021 om 10:14
Zojuist de muismat ontvangen. Blij mee!
Even geduld...
Piet van Aalst Piet van Aalst schreef op 3 september 2021 om 16:38
Heel blij met de korpsriem, draag hem elke dag met trots! QPO
Even geduld...
Martin Hellemons Martin Hellemons schreef op 13 augustus 2021 om 12:38
Gisteren de KorpsRiem in Australië ontvangen. ONWIJS MOOI EN PRACHTIG Zeer blij mee, echt kwaliteit!!!! En ook bedankt voor t extraatje!!! Iedereen zeer aan te bevelen!
Beheerdersantwoord:
Graag gedaan Martin. Extraatje is vanwege hoge verzendkosten, wel eerdaags een echte Ausie foto met Korpsriem toesturen he 😉 QPO Landen Bucketlist: US, Australië, UK, Spanje
Even geduld...
Bert Hulsker Bert Hulsker schreef op 4 augustus 2021 om 20:13
Afgelopen zaterdag een messchede besteld voor mijn Buck zakmes en de ka-bar. Dinsdag daarop lag het op de mat. Supersnel. En de mes schedes helemaal naar wens. Top
Even geduld...
jq van dorst jq van dorst schreef op 30 juli 2021 om 22:41
de onderzetters plus houder staan bij de verzameling. en iedereen zegt mooi handgemaakt?? ja zeg ik dan en verwijs ze door naar je site😉. qpo john
Beheerdersantwoord:
John, dank voor je Feedback. De onderzetters worden met een stansmes uitgesneden. Dit is niet handmatig te doen om hem perfect rond te snijden. De houder idem dito, ook deze word gestanst om een perfect afgestemd resultaat te krijgen. Zal er een keer een blog aan wijden, dus dank voor je vraag tekens! PS. verdere afwerking, naaien en verven uiteraard wel met het handje.
Even geduld...
Theo Theo schreef op 9 juli 2021 om 18:21
De riem en Zippo hoesje zijn binnen en heel mooi... op naar de volgende keer de meshouder en onderzettertje en meer 😍 Gr Theo en bedankt QPO
Even geduld...
Jan Jan schreef op 6 juli 2021 om 15:07
Nadat ik eerder de korpsriem had gekocht, nu gegaan voor de onderzetters met korpswapen. Een mooi product.
Even geduld...
Ernst Ernst schreef op 4 juli 2021 om 18:33
Riem ruim een jaar geleden gekocht. Gebruik hem dagelijks Sterk en soepel leer. Heel blij mee
Even geduld...
Rob Rob schreef op 24 juni 2021 om 16:16
We zijn ff langsgeweest bij Ad zijn atelier, wat een geweldige plek om te knutselen. Ad gaat naast de mooie riemen en hoesjes nog veel meer mooie dingen maken. Ik mag helaas niks zeggen, maar flipflops worden het helaas (nog) niet. De riem en leatherman hoesjes die ik heb zijn zeer in de smaak gevallen, bij de gebruikers. Top Ad en Ninon
Even geduld...
Lex Lex schreef op 18 juni 2021 om 17:26
Riem jaartje in mijn bezit. Draag hem dagelijks en is alleen maar lekkerder gaan zitten. Toen die nieuw binnen kan wat stug en stijfjes, nu lekker soepel nadat hij zich heeft gezet. rekt iets uit maar prima. Ovale gespgaten zijn super, beter dan de ronde waarbij je al snel ziet dat ze gaan uitlebberen, gelukkig niet bij de Korpsriem. Ook de tuiggesp, met ronde geleide zorgt voor duurzaamheid en je ziet daardoor minder snel de afdruk van de gesp in de riem. Al met al is hij zijn geld meer dan waard, QPO brothers
Even geduld...
Kees Busio Kees Busio schreef op 12 juni 2021 om 17:53
Prima riem. Ik draag hem dagelijks en hij blijft er goed uitzien. Het gaat er natuurlijk ook om waar hij voor staat. Namelijk ons fantastische korps. QPO.
Even geduld...
John Hopster John Hopster schreef op 11 juni 2021 om 17:35
Zoals het een goed Marinier betaamt, is hij geselecteerd op zijn representatieve voorkomen, fysieke gesteldheid en trots op zijn Korps. Voor mij is de “Korpsriem” een aanvulling op het geheel en draag ik hem dagelijks met trots. Een echt Mariniers hebbeding!👌QPO0027
Even geduld...

Twee trotse eigenaren.