Gastenboek: Jouw mening is belangrijk voor ons1665.eu

Jouw Ervaring met 1665 Producten in ons Gastenboek

Na het ontvangen van een 1665-product krijg ik vaak geweldige reacties via e-mail. Wat me altijd opvalt, is de trots die mensen voelen wanneer ze hun product in handen hebben.

Het zou fantastisch zijn om deze ervaringen ook met anderen te delen in ons gastenboek, omdat potentiële klanten zo een goed beeld krijgen van wat ze van de 1665-producten kunnen verwachten. Jouw feedback kan hen namelijk helpen bij het maken van hun keuze! Omdat eerlijkheid belangrijk is, verzoek ik je om je echte naam te gebruiken. Alleen maar “hoera-verhalen” maken het verhaal namelijk minder geloofwaardig.

Foto’s toevoegen

In ons gastenboek is het helaas niet mogelijk om direct foto’s toe te voegen, maar je kunt wel eenvoudig een foto via een link delen. Plaats je foto bijvoorbeeld op een openbaar platform zoals Dropbox, Google Foto’s, MyAlbum, Flickr, Zoom.nl of Photobucket. Kopieer vervolgens de link naar de foto (Ctrl + L of klik op het link-icoon) en voeg deze toe aan je bericht.

Als je liever niet zelf de foto toevoegt in ons gastenboek, kun je de reactie ook per e-mail sturen. In dat geval kan ik de foto voor je plaatsen. Omdat niet iedereen even handig is met de pc, help ik je graag verder en zorg ik ervoor dat je ervaring toch gedeeld kan worden!

Jouw ervaring kan anderen helpen bij hun keuze en het maakt onze community sterker.

Op mijn Facebookpagina, Instagram en LinkedIn pagina’s post ik soms custum made project foto’s.

Wij waarderen uw ervaringen met onze producten, laat het anderen weten door een bericht te schrijven in ons gastenboek.

 
 
 
 
 
* Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Jouw e-mail adres word niet vertoond.
Er is een aangepaste beveiligingsvraag tegen spam.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
75 berichten.
Marcel Molenkamp Marcel Molenkamp schreef op 12 mei 2026 om 19:02
Vandaag de riem binnen gekregen, top super kwaliteit. Ben er erg blij mee. Ik ga het promoten bij onze Delfse Veteranen!
Even geduld...
Richard Richard schreef op 24 april 2026 om 22:58
Hoi ,zojuist binnen gekregen ,de gsm houder met KCT logo ,verbazend wekkend met oog voor detail, zwart met groen randje, super top wat een kwaliteits product ,helemaal het geld waard ,super bedankt Ad , mijn eerdere reactie deed je nog tekort, Super Kwaliteit en snel geleverd.
Even geduld...
Henk van den Brink Henk van den Brink schreef op 17 januari 2026 om 11:23
De riem heb ik nu vijf hele jaren en gebruik hem elke dag , Hij is onverslijtbaar,hij ziet er nog als nieuw uit .🫡👍🏻
Even geduld...
John John schreef op 8 januari 2026 om 06:27
Wat een mooie producten en wat leuk dat je ook meer KL items gaat maken. Ik heb als beroeps bij zowel de Genie als de AAT gediend en kan dus niet kiezen. Graag zou ik de pioniers uitvoering en AAT uitvoering bestellen. Kan ik gewoon af en toe eens wisselen om mijn legitimatie in te dragen. 🙂
Beheerdersantwoord van: Ad Stegeman
Hier word ik zo vrolijk van. Met voldoening trots op het verleden.
Even geduld...
Paul Paul schreef op 16 december 2025 om 22:06
Korpsriem bestel en in no time ontvangen. Riem ziet er erg mooi uit en zeer degelijk. top product !
Even geduld...
Willem Willem schreef op 28 augustus 2025 om 18:49
Vrijdag de korpsriem besteld, donderdag ontvangen hij ziet er heel mooi uit. Ad bedankt, voor dit mooie kwaliteits product. groet Willem.
Even geduld...
Rien Rien schreef op 20 augustus 2025 om 22:13
Heb korpsriem al paar jaar, blijft mooi !
Even geduld...
Wilco Bouwhuis Wilco Bouwhuis schreef op 6 januari 2025 om 17:11
Vakwerk👌 Een mooie handgemaakte en gepersonaliseerde riem rijker.
Even geduld...
John boekhout John boekhout schreef op 6 januari 2025 om 11:17
Ik hoor alleen goede berichten over de riemen en overige produkten. Zodra ik weer een riem nodig heb weet ik wel waar ik de kwaliteitsprodukten bestel. Het is net een Marinier, niet stuk te krijgen.
Beheerdersantwoord van: Ad Stegeman
Dank je wel John, Je bent welkom voor jarenlang plezier✌
Even geduld...
Kees Kees schreef op 26 juni 2024 om 16:47
Weer een leuk berichtje; Ik heb die riem nu al jaren aan en hij ziet er nog uit als nieuw. Goeie koop geweest.
Even geduld...
N van Delft N van Delft schreef op 16 juni 2024 om 05:57
Bestelling vlot ontvangen , mooier dan ik had verwacht, wat een vakwerk. Nico
Even geduld...
Paul Camphuijzen Paul Camphuijzen schreef op 23 december 2023 om 19:12
Iemand vroeg of ik Tor-sleutelhangers voor hem wilde bestellen. Zo gedaan. De bestelling werd zo snel behandeld, dat ik het met de banktransactie maar nauwelijks bij kon houden. Way to go, Ad!
Beheerdersantwoord van: Ad Stegeman
😃combinatie van op voorraad hebben en op het punt staan om een paar dagen weg te gaan 😜
Even geduld...
Jack N Jack N schreef op 12 oktober 2023 om 12:56
Zeer tevreden met de service van Ad, zo houden we de Korps (verbondenheid, kracht en toewijding) waarde met de Korps producten nationaal en internationaal hoog, top 👍🏻
Even geduld...
Tjitte Veldstra Tjitte Veldstra schreef op 5 september 2023 om 20:54
Vandaag de bestelde sleutelhanger ontvangen. Voorzijde de Mariniers Tor en achterzijde het embleem van de 2 AGGP Mooie kwaliteit en snel geleverd. Ad bedankt.....
Even geduld...
Peter Weyling Peter Weyling schreef op 19 augustus 2023 om 23:31
I ordered a lovely blue keychain, and it was very quickly delivered to the East Coast of Australia. Excellent craftsmanship, speedy delivery and I use it very proudly. 10/10
Even geduld...
Willem Willem schreef op 9 augustus 2023 om 10:25
Prima service en zeer goede kwaliteit/vormgeving!
Even geduld...
Gerard Smolenaars Gerard Smolenaars schreef op 3 augustus 2023 om 11:45
Gisteren 2 sleutelhangers besteld ... vandaag geleverd!! Tuut-Tuut ..dat is snel!! Ze zien er geweldig uit!
Even geduld...
Bart Boering Bart Boering schreef op 28 juni 2023 om 20:23
Geachte lezer, Graag wil bij deze de producten van 1665 ten zeerste aanbevelen. De kwaliteit van de riemen zijn van zeer hoge kwaliteit. De communicatie met Ad verloopt zeer positief en geeft veel vertrouwen. Hij staat voor zijn product en het vakmanschap die hij erin stopt. Nogmaals dank voor de snelle levering van mijn riemen. Bart B
Even geduld...
Johan Coppers Johan Coppers schreef op 16 juni 2023 om 06:54
Hallo aan de mensen die dit lezen, ik heb een geweldige ervaring mee mogen maken om bij 1665 te kopen. Ik ben er echt trots op om de producten van ons mooie Korps Mariniers bij me te dragen o.a. korpsriem sleutelhanger en een riemhaak en als er nieuwe producten komen ben ik zeer zeker liefhebber wat het ook kost laat maar komen mvgrt. Namens Johan Coppers .
Even geduld...
Willem Willem schreef op 10 juni 2023 om 19:04
Woensdag de Tor sleutelhanger besteld en zaterdag geleverd ziet er geweldig ben er heel blij mee. Bedankt.
Even geduld...

Twee trotse eigenaren.